Projektit

 

MFO Showroom


Kesto

4/2000 - 3/2003

Kuvaus

MFO Showroom -ohjelman tavoitteena on palvella eri MFO-osapuolten toimintaa seuraavasti:

MFO-projektit

  • projektien parissa tehtävän käytettävyystutkimuksen tukeminen
  • projektien esittely yritys- ja tutkimusvieraille, matkailijoille ja muille kuluttajaryhmille

MFO-yritykset

  • uusien tuote- ja palvelukonseptien käytettävyystutkimuksen tukeminen
  • messukonsepti, tuote- ja palvelukonseptien esittely yritys- ja tutkimusvieraille, matkailijoille jne.
  • mahdollisuus toteuttaa uusia tuote- ja palvelukokeiluja anonyymisti

MFO

  • näkyvyys mobiilin tietoyhteiskunnan edistämiseksi
  • yhteistyökilpailukyvyn parantaminen kansallisesti ja kansainvälisesti
  • kontaktipinnan lisääminen suureen yleisöön ja sijoittajiin
  • kohdennettu vuorovaikutus erikoiskäyttäjäryhmiin (esim. työvälinesovellukset, vanhussovellukset, koululaiset)

MFO Showroom -ohjelman käytännön toteutus käsittää kolme osiota:

MFO Showroom -tila tarjoaa fyysiset puitteet edellä esitettyjen tavoitteiden saavuttamiselle ja lisäksi erinomaisen paikallisen ja kansallisen näkyvyyden. Virtual MFO Showroom luo puitteet virtuaaliselle/tietokoneavusteiselle käytettävyystutkimukselle ja takaa maailmanlaajuisen näkyvyyden.

Rahoittajat ja yrityspartnerit

CCC
Nokia
Tekes
TeliaSonera Finland
Viestimaa Oy

Tutkimusohjelma

Usix - Uusi käyttäjäkeskeinen tietotekniikka 1999 - 2002

Projektin johtaja

Timo Ojala

MediaTeam Oulu

Etusivu
Tutkimuksen Historia
MediaTeam lyhyesti
MediaTeam Spirit
Tutkimus
Projektit
Julkaisut
Demot ja tiedostot
Ajankohtaista
Henkilökunta
Avoimet työpaikat
Yhteystiedot

Oulun yliopisto

Suomi English